22-07-2011, 01:52 AM
|
#14
|
|
عضوة مميزة
تاريخ التسجيل: 17 - 5 - 2011
المشاركات: 6,399
معدل تقييم المستوى: 277
|
رد: انقذووووووووووووووووني بسرعة بليز؟؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دمــgع الــgرد
لو تبغي تحملي اي برنامج مسن
انصحكي بموقع اقلاع سوفت
جربي وشوفي
ان شالله اكون افدتك
|
اه بس
تسلميلي على الرد
خلاص لقيت له حل
غير المهندس مافي
__________________
تعلمّت مِن الدُنيا إن الدمُوع واقعى
وتعلمّت مِن البَحَرهُدوءه فى خاطرى
وتعلمّت مِن الحَبيب إن لا أمااااااااان للبَشر
وإن نهايه الوَفاء ما جَرى فى قلبى قتل مَشاعرى.
|
|
|