20-07-2011, 12:06 AM
|
#5
|
|
عضوة مميزة
تاريخ التسجيل: 17 - 5 - 2011
المشاركات: 6,399
معدل تقييم المستوى: 277
|
رد: انقذووووووووووووووووني بسرعة بليز؟؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الملك اليماني
يمكن عندك نسخه الوينوز قديمه لذلك اعملي تحديث او نزلي ويندوز جديد وو هو ويندوز سفن
|
اخوي مش القديم
بالعكس
وبعدين انا حملته من قبل وكان ماشي معي
بس لما فرمت الجهاز من يومين مارضى يتحمل
اي برنامج الماسن
لا الاصدار الجديد ولا القديم
__________________
تعلمّت مِن الدُنيا إن الدمُوع واقعى
وتعلمّت مِن البَحَرهُدوءه فى خاطرى
وتعلمّت مِن الحَبيب إن لا أمااااااااان للبَشر
وإن نهايه الوَفاء ما جَرى فى قلبى قتل مَشاعرى.
|
|
|