26-09-2012, 10:56 PM
|
#12
|
|
عضوة مميزة
تاريخ التسجيل: 17 - 5 - 2011
المشاركات: 6,399
معدل تقييم المستوى: 277
|
اشكركم جميعا على مروركم الراقي
على جمال كلامكم في احلى مدينة
بجد بدون مدح زوروها وماراح تخرجو منها
__________________
تعلمّت مِن الدُنيا إن الدمُوع واقعى
وتعلمّت مِن البَحَرهُدوءه فى خاطرى
وتعلمّت مِن الحَبيب إن لا أمااااااااان للبَشر
وإن نهايه الوَفاء ما جَرى فى قلبى قتل مَشاعرى.
|
|
|